2.03.2010

Back on the Road!!!

Yola çıkmayı çok seviyorum ya. İnsanların sıkılıp oflayıp pufladığı kilometre dolusu yolları seviyorum en çok. Klostrohobisi olan, dar alanlara sıkışmmayı seven; hem de hayatını abur cubur yemek, müzik dinlemek ve okumak üçgeninde harcamak isteyen bir insan olduğum için belki de. Müzik müzik diyorum da, müzik dinlediğim yok aslında. Hayvansı boyutlara ulaşmış mp3 downloadları listemde yerin dibine sokucu nitelikte bir sürü grup olduğu için hepsini tek celsede şak diye sildim çünkü, şimdi yeni yeni arşiv yapıyorum. Bu vesileyle de yolculukta kulaklarımın aradığı ''uzun yol şarkıları''nı sizinle paylaşayım dedim .



Sonic Youth - Teenage Riot
''Tekrar yoldalar şimdi, asiliik yolunda'' tarzı gaza getirici sözler, arkada kendini tekrar eden bitmeyen melodi. Vip turizmin minik koltuklarında kırmızı kamyondaki hippi gençler nostaljisi yaşatmak için. Dinlemek için videoya tıklayın.

Diğerlerinin de linklerini koydum.

The Smiths - There is a Light that Never Goes Out
Tünelin sonuna bakıp derin düşüncelere dalan arkadaşlar için. Çok hüzünlü çok.

U2 - Get on Your Boots
Başlık kendi kendini açıkladı sanki?

The Kooks - Seaside
Deniz yolculukları için. Akdeniz Akşamları'nın british versiyonu. Çok yanık söylüyor solist, neden acaba?

Morcheeba - Enjoy the Ride
Bir ara Dream TV'de yediyirmidört gösterilen, hayvanlı paganlı maganlı animasyon klibin olduğu şarkı. Dinlendirici, gerçi biraz nineden öğüt alır gibi: ''Bırak gölgeleri, zevk al yolculuktan...'', ''Koşmayı bıraktığın gün vardığın gündür.'' falan.

-K

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder