2.11.2010

Festivaller Falan Filan

'Bloga güncel şeyler yazalım eheheh' geyiğinin baş sorumlusu olarak birkaç gün önce güncel şimdi olsa olsa haftalık bir haberle başlamak istiyorum: Rock'n Coke 2010'un iptal edilişi!! ne kadar üzüldünüz yüreğiniz kan ağladı değil mi... ''Kola kapitalizmin içeceğidir nerde kaldı rock'u'' lafına hiç girmeyecek olsam da (desteklemediğimden değil, girersem çıkamayacağımdan) zamanında, 2003-4'te vs, hani ben minicik bir çocukken, Dead Kennedys (ki çok iyi bir punk grubudur, punk dinleyip DK dinlemeyen bizden değildir hatta), Iggy and The Stooges (iggy pop?!), The Cure (hiç bilmeyen bile boys don't cry'ı bilir), Smashing Pumpkins (evet billy corgan keltoşu geldi gitti bu ülkeye, ayak bastı yani, vay canına.), ve Wikipedia Özgür Ansiklopedia'nın söylediği üzere Echo & The Bunnymen, Suede, Editors, Kasabian gibi baba grupları getirmiş bir festivaldir sonuçta. Ha bu sene olsa gidecek miydim? Yoo. Blogta ''şu grup geldi bu grup geldi Türkiye'ye konserine gitsenize'' gibi ahkam kesecek miydim? Büyük ihtimalle.

Şimdi asıl konuma geçiyorum: Sonisphere. Birkaç hafta önce belki siz de Facebook'ta -evet facebook'a kadar düştü...- görmüşsünüzdür belki. Ben bu tantanayı birkaç ay öncesinde keşfetmiştim, o zaman bahsedilen gruplar Iggy and The Stooges, Iron Maiden, Alice Cooper falandı ki baya mutlu olmuştum. İnsan umduğunu değil bulduğunu yiyor tabi, bu insanlar Finlandiya'ya kadar gelip sonra geri dönecekmiş. Asıl gelecek isimleri açıklıyorum (buraya bir drumroll lütfen ...): Metallica, Anthrax, Slayer, Megadeth, bi de Metallica'nın konuğu olarak Heaven & Hell. Hem de bunlar aynı günde çıkıyor. Evet trash dinleyicisi falansanız şu an halay çekebiliyor olma ihtimaliniz yüksek. Diğer günler için de Rammstein ve birkaç başka Türk grubu olacakmış -nispeten tırt gruplar olacak sanırsam-.Evet. Bu kadar. Dağılabilirsiniz.


-K

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder