2.27.2010

Kısa Kısa...

  • Gereksiz işler müdürü olarak belirtmekten gurur duyarım: Vogue Türkiye çıktı. Ama nasıl çıktı arkadaş. Gündem durdu gazeteler vogue'la doldu. Memleketimin tek eksiği buymuş demek ki. Ayrıca aldım evet. Dergi 600 sayfa ki moda dergisi okuyorsanız alışkınsınızdır. Ama 300ü reklam, yani Vogue'cular 'ohaaa 500 sayfa kesin almalıyım' diyen kerizlerin -bkz ben- parasını yiyorlar. Ayrıca kapaktaki Jessica Stam'in insan, üstündeki elbisenin gerçek olmadığına karar verdim, bu da böyle biline.
  • 180 derece dönerek daha önemli bir konuya parmak basıyorum: Gorillaz albüm çıkarıyor. Gorillaz'ı hiç duymayan MTV'de bi Madonnalı performansını, bi Feel Good Inc.ini, Clint Eastwood'unu duymuştur, kulağına tanıdık gelir. Her neyse. Albümün adı Plastic Beach'miş. Ve Lou Reed / Clash elemanları (bi de nereden çıktıysa Snoop Dogg) gibi feat. artistleri var. Şimdilik sadece Stylo'yu dinletiyorlar hainler. Yukarıdaki görsel de ona ait. Ha bi de daha çıkmamış albümü indirmeye kalkanlar hazin son -başka albümün inmesi- ile karşılaşıyormuş diyorlar.
  • Ayrıca burdan Billboard'daki Bülent Üstün'ün yazılarına olan aşkımı ilan etmek istiyorum. En son ''Gitarı sahnede kırdıktan sonra japonla yapıştırmaktır asıl grunge ruhu.'' lafıyla yüzüme yapışan bi sırıtışa sebep oldu. Çok iyi çok.

K

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder