2.03.2010

Caterina Va In Citta

Güzel bir film izledim az önce cnbc-e'de. Yarısından başladım sanırım, bilmiyorum. Zaten ev ahalisinin itirazlarından ötürü de biraz törpüleyerek tamamladım. Ama hoşlandım son derece.

Caterina Büyük Şehirde, gibi bir şey oluyor çevirisi. Roma'da geçiyor. Adı üstünde, Caterina ve ailesinin şehir merkezine (sanırım) gelmesini anlatıyor. Gittiği okulda, onun geldiği yerin aksine çocukların dünyası pembe değil. Onlar artık çocuk değil. Kapitalist ve komünist kesimin keskin bir şekilde ikiye böldüğü öğrenciler. Cat ilk adımda komünist kesimle takılıyor sanırım. Ama ardından -törpülenmiş kısıma dahil olduğu için göremediğim bir yerde- zengin bakan kızının oyuncağı oluyor. Varoşluğunu eziyorlar. Üzüyorlar. Babası da aynı konumda. İtalya'nın bahtsız bir döneminde, zengin sevgilisiden ayrılan Cat kendine Grunge fanı bir aşık buluyor ve burda gözüme giriyor. Çocuk odasında sigara içerken fonda görünen Pearl Jam yazısına tapıyor D.

Evet gerçekten hoştu. Hazır bir konu bulmuşken, biraz da olsa güncel bir şeyler yazmayı becerebildiğim için mutluyum. Fena da olmadı hani. Sevgiler.

D.

1 yorum:

  1. Güzel bi filmdi kesinlikle katılıyorum (:Babasına gerçekten üzüldüm filmi izlerken. Hor görülmeler ve adamın buna karşı verdiği nutukları sevdim (:

    YanıtlaSil